przez Ezyna » 7 kwi 2010, o 21:32
Marfiaku, może to ja wyszłam przed orkiestrę. Zrozumiałam kilka miesiecy temu, kiedy była mowa o "opiece" nad poszczególnymi sklepami, że - mini informatory rozsyła Centrala Kakadu razem z towarem, a poszczególni członkowie SPF nawiązują "współprace" ze sklepami służąc pomocą, wymieniając nr. tel. z personelem, na potrzeby klientów, nie było jeszcze mowy o szkoleniu personelu. Mówilismy też o dyżurach weekendowych, kiedy zacznie się sezon.
Powiedz proszę, jak mamy sie dogadywać, żeby podzielić te dyżury bo moze się okazać, że jednego dnia będzie nas kilka, a innego żadna osoba sie nie pokaże.
Może powinny się "przypisać" do tych samych sklepów, do których dostarczaliśmy info?
Dobrzy ludzie nie krzywdzą zwierząt i nie pozwalają na to innym
tel. 606 474 362